Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 22.9.2022 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Nurmijärven kunnan Ilmiökauppa-verkkokaupan tuotteita myy Suomen Kolibri Oy, y-tunnus 0833183-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta ilmiokauppa.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä tilattavaa tuotetta koskeviin erityisehtoihin.  

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

viitenumeron
pankkitilinumeromme FI09 5731 8220 0140 03
tilauksen loppusumman

Tuotetiedot

Suomen Kolibri Oy pidättää oikeuden verkkokaupassa esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. Suomen Kolibri Oy ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä muun muassa laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat vaikuttaa siihen miltä esimerkiksi tuotteen värisävy näyttää.

Hinnat ja arvonlisävero

Verkkokaupasta tehdyissä tilauksissa voimassa oleva hinta on se, joka on esillä verkkokaupan hinnastossa tilaushetkellä. Oikeudet hinnanmuutoksiin pidätetään. Kaikki hinnat on merkitty euroina (EUR). Postitettavien tuotteiden hintaan lisätään toimituskulut 9,50 €. Verkkokaupassa näkyvät tuotehinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit (Visa ja Mastercard). Maksutapana on myös lasku ennakkomaksuna.

Maksupalvelutarjoaja

Kauppamme käyttää maksujen välitykseen turvallista Paytrail -palvelua, jonka avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia internetissä.  Paytrail Oyj (2122839-7) toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 2-5 arkipäivää maksusuorituksesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan sähköpostitse.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut (9,50 €) sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan/vaihdettavan tuotteen ja alkuperäisen tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Kaikki palautuksesta/vaihdosta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja, ellei toimituksessa ole selkeää toimittajasta johtuvaa virhettä. Palautuksesta on sovittava erikseen Suomen Kolibri Oy:n kanssa.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
sekä kopio Suomen Kolibri Oy:n tilausvahvistuksesta ja laskusta

Palautusosoite:
Suomen Kolibri Oy
Kalevantie 7
33100 Tampere

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen kolibri(a)suomenkolibri.fi tai postitse:

Suomen Kolibri Oy
Kalevantie 7
33100 Tampere

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Ylivoimainen este

Suomen Kolibri Oy ei vastaa tilauksen toimituksen estymisestä (force majeure) tai myöhästymisestä verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisesta seikasta. Ylivoimaisena esteenä pidetään mm. tulipaloa, lakkoa tai muuta työnseisausta, viranomaisen määräystä, energian toimituksessa esiintyviä häiriötä, raaka-aine- tai tarvikepulaa, ulkopuolisen aiheuttamaa tai ulkopuolisesta johtuvaa kaapeli- tai muu tietoliikennehäiriötä tai muuta sen kaltaista syytä, joka ei ole ollut tiedossa ja johon ei ole kohtuudella voitu varautua ennalta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Suomen Kolibri Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Suomen Kolibri Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.